Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Απίστευτο και όμως αληθινό! Στον δήμο Δίου - Ολύμπου ΟΛΑ γίνονται!

Ποιος κάτοικος της Δημοτικής Ενότητας Δίου δεν το έχει διαβάσει;

«Σας γνωρίζουμε ότι οφείλετε το παρακάτω ποσό για ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ Δ.Ε. ΔΙΟΥ και παρακαλούμε να φροντίσετε για την εμπρόθεσμη τακτοποίηση του».

Η τελευταία δόση της συγκεκριμένης εντολής έχει εξοφληθεί!

Για την ιστορική αναδρομή των δόσεων:

  • 1η Δόση (Δόση έτους 2013):  64€
  • 2η Δόση (Δόση έτους 2014): 100€
  • 3η Δόση (Δόση έτους 2015): 100€
  • Σύνολο Τέλους:                          264€


Αναστατωμένος και πανικόβλητος ψάχνω να βρω αυτήν την περιβόητη «Σύνδεση Δικτύου Αποχέτευσης» που εδώ και τόσα χρόνια πληρώνω και δεν βλέπω!
Δεν πειράζει λέω, τουλάχιστον την έχω πληρωμένη! Ούτε σι άλλος δεν είχα και τι να τα κάνω τα 264€!

Και συνεχίζω να διαβάζω με χαρά στην διαύγεια (ΑΔΑ: 7Κ8ΚΩ9Δ-93Ξ) πως ο δήμος Δίου – Ολύμπου έχει πάρει λέει απόφαση για την επιβολή τελών αποχέτευσης στη δημοτική ενότητα Δίου για το έτος 2017 και εφεξής

Άκου τι λέει! 
Να έχει σχέση λέτε τούτο που διαβάζω με την «Σύνδεση Δικτύου Αποχέτευσης»;

Θέλει λέει 15€ (χωρίς Φ.Π.Α.) και θέλει λέει το 50% για κάθε καταναλωθέν κυβικό και θέλει λέει…. και θέλει και θέλει!

Και εγώ ο χαζός ψάχνω να βρω ακόμη την περιβόητη  «Σύνδεση Δικτύου Αποχέτευσης»! 

Θα μπορέσω να πληρώσω αυτά που μου ζητάει στην απόφαση ο δήμος Δίου - Ολύμπου χωρίς να έχω βρει την «Σύνδεση Δικτύου Αποχέτευσης» ή θα μου το στερίσουν αυτό το δημοκρατικό δικαίωμα;;;  

Αγχώνομαι, ιδρώνω, πανικοβάλλωμαι! Λέτε να μην την βρω ποτέ;

Κάτοικος Δ.Ε.Δίου