Πέμπτη 5 Ιουλίου 2018

Συμμετοχή της οικολογικής ομάδας Μητέρας Γη στο φεστιβάλ, Olympolis Art Project 2018 Let's Brand the city


Η οικολογική ομάδα "Μητέρα Γη" συμμετέχει στο Olympolis Art Project 2018 Let's Brand the city που διοργανώνει το αθλητικό και πολιτιστικό σωματείο ΑΕΤΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ από την Παρασκευή 6 Ιουλίου έως την Δευτέρα 9 Ιουλίου, με δύο δράσεις.
 
Το Σάββατο 10:00 π.μ. - 12:00 π.μ. Θεραπευτικό  Τσι Κονγκ με τον Γιώργο Κατσαντώνη εκπαιδευτή Healing Tao και γιόγκα γέλιου από την ομάδα "Γιόγκα Γέλιου Κατερίνης" από την Βασιλική Αγοράτσιου. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό πάρκο Κατερίνης πίσω από την παιδική χαρά.
 
Η δεύτερη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 11:00 π.μ. - 13:00 μ.μ. από την Κική Παδημητρίου, Ομοιοπαθητικό και Σύμβουλο Υγείας για την πρόληψη μη μεταδοτικών νοσημάτων, με ένα βιωματικό εργαστήρι με θέμα ART ME. Το εργαστήρι θα συνοδεύσει η Θεοδώρα Καλογήρου με βιολί , κλασσική κιθάρα και hung drum. Η εκδήλωση θα γίνει στην αυλή του 4ου Δημοτικού σχολείου Κατερίνης που βρίσκεται στην οδό Αριστοτέλους 2 στον πεζόδρομο της Κατερίνης.

Το τετραήμερο θα πραγματοποιηθούν πλήθος εκδηλώσεων, μια γιορτή όλη η πόλη!! Μπορείτε να δείτε όλο το πρόγραμμα και τις δράσεις αναλυτικά στην σελίδα στο Facebook, Olympolis Art Project 2018 - Let's Brand the city
 
Μια πολύ όμορφη πρωτοβουλία του συλλόγου Αετοί του Ολύμπου!!!
 
 
ART ME
Κάνε με τέχνη, χρησιμοποίησε τεχνικές θεάτρου, μουσικής, χορού, δράματος για να με βοηθήσεις να με γνωρίσω, έτσι απλά και ευχάριστα…

Μέσα από την τέχνη  και ειδικότερα το θέατρο έρχομαι σε επαφή με τα συναισθήματά μου, με τον ίδιο μου τον εαυτό, με σημαντικά ερωτήματα που συνήθως δεν έχω χρόνο να θέσω στην καθημερινότητά μου:  Ποιος είμαι; Γιατί Υπάρχω; Είμαι ευτυχισμένος;

Πιθανόν αναθέτω την αναζήτηση στο μέλλον, όταν τα παιδιά μου θα έχουν μεγαλώσει, ή όταν θα πάρω σύνταξη; Η αλήθεια είναι πως μόνο στο ΤΩΡΑ μπορώ να κάνω πράγματα.

Εμψυχώτρια: Κυριακή Παπαδημητρίου, Λειτουργός Δημόσιας Υγείας
Μουσική: Θεοδώρα Καλογήρου, βιολί,  κλασσική κιθάρα, hung drum